lördag 20 februari 2010

Sportlovet börjar

Sportlovet började bra. =] Skrev textkompetens imorse och var sedan hos Tååfe, blev ingen Helsingfors... =/ Får lov att skaffa fram tyskaprovet efter nästa vecka. ^^

Tååfe far till Dezzie imorgon... >=3 Jag ska messa honom i övermorgon på morgonen och fråga hur det gått! xD

Min älskade lillasyster har klippt och blekt om håret och hon är så söt att man tappar andan! Hon är verkligen en av de sötaste människorna jag känner, inte bara för att hon är min syster utan också för att hon har så mjuka anletsdrag och så har hon de där raka linjerna runt ansiktet och 50-tals looken on top of that.


She looks great!

Nu har sportlovet börjat och jag mår hundra gånger bättre än vad jag gjort på länge, så jag ska ta och njuta av det innan jag tar mig an att fokusera på skolan i nästa period [även fast det är finska, matte och tyska i samma period e.e]

Sedan hade ju jag och min syster ett litet vloginlägg vi tänkte dela med er. =]

1 kommentar:

  1. vil helsa po. nu po en gång.

    ni er söwta. och vi ska till sthlm! tycker jag. lördagen som kommer.

    SvaraRadera