torsdag 18 februari 2010

Tååfe bilder

Sitter i skolan och slöar. Det händer sällan något intressant här tiden emellan ett prov och nästa lektion. =P Har tuggummi igen. ^.^ Mommo köpte åt mig. =] Jag tuggar som en kossa. xD Tuggummit har redan flugit ut ur munnen på mig två ggr i datakorridoren! D= Tur att man aldrig riktigt lägger någon vikt på varandra här... e.e

Imorgon har jag textkompetensprov... Bajs... Det... är... såååå TRÅKIGT! Dessutom har jag öppningslåten till "Kometen Kommer" på hjärnan.

"Det finns så många unerbara dalar
Men ingen lika vacker som den här"

Argh!

Tååfes bilder blev awsumness! =D Lånade Mördarsnigelns kamera och laddade över bilderna på datorn. Har dem just nu där hemma, men jag kan kopiera från FACEBOOK! ^.^

















Awsumness! Nu ska jag fortsätta slöa!

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar