torsdag 11 februari 2010

Bubbelbad

Jag hade en konstig bubblande känsla i bröstet när jag satt på bussen idag. Och just när jag fick den så spelade Mp3n "Nu lever sommaren" med Nordman och jag ÄLSKAR den låten. Den representerar allt som har med sommar att göra för mig. Så jag satt med ett fånleende på läpparna och kände mig nästan lycklig. Den känslan kommer inte ofta till mig nuförtiden, så när den gör det är jag hög för resten av dagen. =]

Jag ska få bilderna idag! =D Jag ska messa Julia när jag är på Msn så loggar hon in och skickar dem. För min mobil seppar och vill inte ta emot meddelanden... =< Jag fick inte Tååfes bön om hjälp igår. Han bad mig om en plattång... För hans hår blir charmigt lockigt när han har varit i duschen. xD

Nå, ville bara säga att jag hade en trevlig stund där i bussen då livet var underbart. Och det kommer antagligen fler sådana ögonblick.

Ciou~

3 kommentarer:

  1. Sådana stunder är så härliga! ^^ Den där stunden då allt bara är härligt och bra. :)

    SvaraRadera
  2. Ehum, då borde jag kanske lämna tillbaka Eifos plattång så han har nån... XD

    SvaraRadera
  3. Svar: Tack. :D Joo, imorgon är det dags för textkompetens. ^^' Jag hoppas att de inte är dikter eller något i stil med Vildanden. :S

    SvaraRadera