söndag 14 februari 2010

Skrivet efter klockan 00.00 den 13 februari

Had a killer time at Mickis' place at yesterday! =D

Whoa, vi bröt isen ganska kraftigt där eller hur? Först "Gambia" och sedan "Älskling, älskar du mig så måste du le". Fan crazy! Inte visste jag att Mickis kunde bli en sådan porris... xD Nej, förlåt, fel ord. =] Men en riktig buse var du nog. ^_^ Jag var bara porris för att jag hade snott LiLLans hatt och plutade lite med läpparna. ^^

Vilka var där nudå... Linus, Bella, Julia, Elsa, Jesper, Janina, Mickis och so moi. ^^ Voi voi, cuuhl var det! =D Och inte en DROPPE alkohol under hela kvällen! Eller ja, någon nästan 18 åring tog väl en skvätt vin, men mer än så var det inte. ^^

LiLLan har haft en tuff natt enligt hennes blogg... =/ Jag vill verkligen vara till nytta och hjälp och så och hon vet att min säng alltid är öppen för nästan vem som helst [utom Jari Mäenpää e.e]. Men enda gången hon kommit till mig var när hon mitt i natten upptäckte att det var en spindel på hennes rum och hon inte orkade gå och be mamm eller papp ta bort den, så hon kom indraggande på mitt rum och slockande istället. xD

Men hoppas du kommer till mig om du behöver hjälp.

Jag har varit jätteduktig idag! Jag lyckades faktiskt koncentrera mig på mitt tyskapluggande och det har typ... aldrig hänt förr! Så jag är nöjd och glad och hoppas och tror att min medicin KANSKE kommer styra upp den här våren! =D

Nå, nu ska jag se på ANTM cycle 5. Innan sängen ropar.



Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar