tisdag 23 februari 2010

Coco Avant Chanel

Var med mamm till BUP idag och jag satt och lekte med den gröna grynpåsen hela tiden. =] Den luktar gott... Allting verkar bra också. Jag får fortsätta äta medicin och om jag får några problem hör jag bara av mig till dem. ^^

När LiLLan kom hem igårkväll så var hon sprickfärdig av saker hon ville berätta. Så först berättade hon om vad de gjort på resan, sedan såg jag, hon och mamm på "Love Actually" och idag ska vi se på "Coco Avant Chanel" med Audrey Tatou, oh gosh, hon är så vacker att man blir illamående. >.< Geez, woman, stop being so goddamn pretty!

 

Vi var till Wirrans och åt middag och jag svalde en ---------------------------------------- exakt såhär långt pizzakant på tvären... =[ Så jag har skitont i halsen och det känns som om jag fortfarande har den där bloody pizzakanten fast där under adamsäpplet...

Imorgon ser det ut att bli middag hos Eva. =D Med alla människor. =] Jag måste träffa Hanna också! D= Jag får lov att messa henne och be om en träff på stan! >=3 OCH SÅ BLIR DET STHLM I HELGEN! =D The Underworld is coming BACK! >=D Ooooh, so kul det ska bli! Och jag vet PRECIS vad jag ska köpa... =] Yummie... Tur att LiLLan vet vart vi ska. ^.^

Men nu ska jag försöka fixa fram lite te åt min skrikande hals... =[

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar