söndag 19 september 2010

yoSh!

Lyssnar på Coraline soundtracket, läser "Uzumaki" och försöker vila upp mig... Att bli förkyld precis i tid till veckan före provperioden är ganska typiskt mig... Jag är helt slut, hostar, nyser, snörvlar, har huvudvärk och orkar inte göra något. Katterna skenar bara omkring utomhus och LiLLan är hos Maja...

Skolan är inget alternativ imorgon upptäckte jag ganska nyligen då jag kom underfund med att jag sovit från klockan två till middagstid och fortfarande skulle kunnat sova... Det är skönare att sova just nu, för så fort jag vaknar får jag en kraftig hostattack som gör så förbannat ont i halsen, bröstet och huvudet. Sedan snurrar allting och jag snörvlar, men har inget hushållspapper.

Nej, det här känns inte bra... Nu ska jag fortsätta läsa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar