fredag 24 september 2010

Arwen Paulina

Fick tydligen en kusin inatt! =D Arwen Paulina. ^^ Awh...

Sitter i skolan. Har varit ganska intressanta dagar, har varit konstigt apatisk, jag glömde t.o.m. bort att plugga ordentligt igår. Jag pluggade nog lite, men inte så mycket som jag bordat eller ens velat... =/ Nå, idag ska jag väl fortsätta med skiten. ^.^

Skolfotograferingen är den 8:e. Min klass funderar på djungel, då klär jag ut mig till en svart panter. x) En annan fundering var Harry Potter. Då är jag väl Lestrange antar jag. xD

Blir nog cuuuhl. =P

Nu sitter Comm. Shrimp och Jash och skriver geografi, Ajy skriver psykologi, nå mera vet jag inte. ^.^ Själv sitter jag bara här och väntar på att klockan ska bli 12. =P Har dubbeltimme psykologi då. =3 Under den tiden skickar jag iväg Comm. Shrimp på ett uppdrag: "INFÖRSKAFFA FÖRNÖDENHETER". Vilket består av ostbågar, Mountain Dew, Nougatchokladkaka från Katten, vispgrädde ååååå sedan minns jag i inte mer. =P Hehe.

Imorgon planerar vi att ha någon form av städdag och få huset i ordning tills mamm kommer hem. Det är ganska trevligt att vara ensamma egentligen. Det är bara det att när jag pluggar till prov känns det bättre om någon vuxen springer omkring i huset och håller situationen någorlunda inom kontroll... ^^ När jag måste plugga på prov OCH hålla huset i skick så blir jag på ren reflex apatisk.

Suger balle.

Men nu ska jag nog gå och plugga psykologi och vänta på att Comm. Shrimp blir klar, så att jag kan ge honom mitt stöd och pengar till hans shoppinground. x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar