söndag 5 september 2010

Fokis röst

Alltså... nog är Foki söt och så... Ja, och jag gillar att läsa hennes blogg, trevligare än partyfrillan och provokatören Kissie faktiskt. MEN HON LÅTER JU INTE KLOK! D=

Har aldrig fått för mig att lyssna på hennes videobloggar för att jag i allmänhet inte tycker om att höra internetprofilers röster, men nu råkade jag lägga på ett clip där hon i ett skolprojekt ska presentera sig själv på typ 1 minut. Jag ångrar det, alltså... Pipig, gnällig dialekt... >.<


No pun intended, hon är supersöt. Men voi voivoi..

4 kommentarer:

  1. vadå no pun intended.. XD fanns väl ingen ordvits med där?

    tycker att hon har en helt vanlig röst för övrigt o:

    SvaraRadera
  2. Din åsikt =P Jag tycker hon låter gnällig och nasal...

    SvaraRadera
  3. haha, jag hatar fokis röst, så jobbig xD

    Svar: Haha, det är bara pluggandet som inte är så roligt, fattar ingenting av alla regeringsgrejer, milleniemål och liknande, varför kan de inte bara använda normal svenska i sina texter?? Jäkligt svårt tydligen :P Joo, jag kommer nog att komma dit upp (Örebro ligger faktiskt längre ner än Åland ;) Haha) på lov :) Eller ja, vi har inga lov egentligen, men vi kommer nog att få ledigt runt jul och nyår ändå iaf :P Då blir det FIKAAAAAAAA!! :D

    SvaraRadera
  4. Tycker det beror på vilken man ser :O Ibland är den som du säger pipig och hög, medans den ibland är nästan normal... Men, jag håller med att den pipiga är smått jobbig ^^'

    SvaraRadera