tisdag 7 september 2010

Anorexia någon?

Usch... Idag har inte varit kul... =/ Åtta till halv fyra med en håltimme och jag är verkligen verkligen VERKLIGEN trött. Jag vet inte riktigt varför, men jag har knappt kunnat hålla mig vaken på lektionerna... >.<

Sedan var jag svinhungrig och ville bara skippa religionen och springa ner och äta. Och när vi väl fick springa ner i sista matlaget var såsgeggan slut så vi fick vänta i typ 10 minuter innan de kom med en ny laddning. Kanske inte låter mycket, men om man har 20 minuter rast? Sedan visade det sig att det var en av mina hat såsgrejer på lusse... Jag får kväljningar av den för att den påminner mig och spyor... >.<>

Nåja, nu är det bara gårdagens ämnen, filosofi och matte, kvar. Sedan kan jag fly hem till lugn och ro. Seriöst... Jag behöver lugn och ro idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar