onsdag 22 september 2010

"Making up a song about Coraline, she's a peach, she's a doll she's a pal of mine"

Hupp*HOSTHOSTHOSTHARKLGARGLHOSTFRÄSSPOTT* jovars, jag mår mycket bättre idag. =D

Tyvärr var jag tvungen att stanna hemma idag också, men imorgon har jag inget val... =P Måste till de där lektionerna... -.-

Solen skiner och katterna är nöjda med tillvaron, Minou hoppar omkring på tramporgeln och Cherie och Jolie ligger i solgatan på mattan och tvättar varandra. ^^

Mamm for just och jag får inte se henne förrän på måndag. Papp kommer med middag och jag ska fråga om han vill stanna här ikväll en stund, bara för EN kväll... Det är väl inte så farligt?

Sitter och pluggar psykologi och [försöker mig på] filosofi. Usch... Den där boken "Öppna Frågor" suger balle... När vi dessutom inte har några anteckningar... Ska söka upp Kjells powerpointer på Fronter idag...

Dessutom planerar jag en promenad... Kanske... jag vill helst plugga innan det blir mörkt och trist... Men då går jag miste om allt solsken...

Hujhuj, alla dessa dilemman, men jag har lite flow just nu så jag vill inte bryta det. Ska gå och koka tevatten nu. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar