onsdag 22 september 2010

Absolem!

Senaste:
1. Meningen du sa?: "Bye..."
2. Personen du pratade med?: Mamm
3. Du fick sms av?: Tååfe
4. Du kramade?: Mamm ^^

Idag:
5. Kläder?: En kjol jag dragit upp till klänning och en filt som jag knutit om mig till sjal + ett par yllesockor. ^^
6. Bättre än igår?: Jao =)

Imorgon:
7. Är det: Torsdag =P
8. Planer: Skola, träffa Tååfe, träffa alla andra, plugga [somfan].

Favorit:
10. Nummer?: 7.
11. Färg?: Turkosblå/grön
12. Årstid?: Sensommar, tack. =P

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: Jao...
14. Humör för tillfället?: Sådär.
15. Det första du gjorde i morse?: Höra Skrållan stortjuta för att hon inte ville ta pick i fingret för att kolla hennes blodsocker, så jag gick upp för att se vad som stod på =P
16. Vad åt du sist?: Nudlar och två potatissmörgåsar till lunch. ^^
17. Vad irriterar du dig på?: Konstiga saker och vissa personer.
19. Vem tänker du på just nu?: Mig själv =D
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Ja... annars vore det ju konstigt...
21. Vart reste du sist?: Helsingfors =D
22. Vad gjorde du igår kväll?: Lyssnade på när Gyrit spelade folklåtar och spelade sedan själv några basslingor på pappas stålsträngade gitarr. [Pain...]
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Båda på olika sätt. ^^
24. Ler du ofta?: Tror det =P
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet: Kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Japp!
27. I vems säng sov du i natt?: Ingens =D I en bäddsoffa ^.^
28. Vilken färg har din tröja?: Svart. =P

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Absolem
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Jao
31. Gråter du när du skadar dig?: Nope. ^^ Bara om det är riktigt, riktigt smärtsamt. =P

Lycka:
32. Är du en glad person?: Emellanåt. =P
33. Vad gör dig glad?: Vänner, familj och djur =)
34. Önskar du att du var lyckligare?: Jo!
36. Kan musik göra dig glad?: Ja =)

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: Jo ^^
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: Trott att jag menat det tror jag...
39. Har du en flick/pojkvän?: Nope =P
40. Är du nöjd med det?: Jupp ^^
41. Är du kär?: Nej, faktiskt inte. =)

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: Hata är alldeles för starkt...
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nope. xD
43. Är du en mobbare?: Har vissa tendenser... Jag kan bli väldigt bitsk mot personer som är lite tröga är jag rädd... Men jag är snäll mot de flesta. =)
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: IN-DEED! Jag kan inte bli ens liiiite arg utan att grina... =P
45. Har du blivit sviken någon gång?: Absolem.

Skolan:
46. Gillar du skolan?: Ibland. =)
48. Värsta ämne?: Tyska och matte =P
49. Har du spytt i skolan nån gång?: Jao... >.<
50. Är skolmaten god?: Ibland... =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar