lördag 4 september 2010

"Tjejkväll"?

Yoyojiggedioh~

Är lite sjuk igen, hostar och har mig, men överlever. Hade en mysig fika igår med en massa folk, men LiLLan mådde inte bra, så idag ska jag ta mig an henne så mycket hon tillåter mig. Jag har redan hunnit laga pizza-mackor åt henne. =3

Igår var också Comm. Shrimp över på "pluggkväll"... Weeih... Vi bakade två kladdkakor och satte eld i brasan och LiLLan ägde ut Shrimp ganska rejält. =P

Nåja, vädret är ju fint idag, så kanske jag går på en liten höstpromenad i skogen... Sedan kan jag ta en lång dusch och så kanske jag ska höra av mig till Alane och fråga om vi ska ha "tjejkväll" igen någon gång. Well, senast såg det ut såhär...







He.... ehe... heh...

Jåå...

Men det var hur trevligt som helst. =3

Men nu ska jag leka på Roiworld... =3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar