måndag 13 september 2010

Fucking EY?

Jag sover helt värdelöst... Jag suger verkligen på det... =P Somnar runt 00.00 och vaknar 03.00 och KAN INTE somna om! D= Helt fucking otroligt! Hur kan man INTE somna om då? Somnade kanske en halvtimme mellan 04.30 och 05.00, men sedan sov jag inte alls... =( Så jag bad momm om att få skjuts till skolan 09.50, för jag klarade inte av att stiga upp 07.00 eller 07.30... =/

Nåja, jag lyckades somna mellan 08.00 och 09.15, sedan lyckades jag ta mig upp iaf.

Men seriöst?! Vad är det här för skit?! Och jag TAR ju Melatonin, dubbel dos nästan varje kväll! Det borde vara fysiskt OMÖJLIGT för mig att vakna före 06.00...

Äh, nu är jag i skolan iaf, hade dubbeltimme matte, sådär lagom vaket, nu har jag hål, tänkte plugga psykologi och filosofi och sedan dubbeltimme filosofi, sedan måste jag hem och försöka ta det lugnt fram till kvällen och ta Melatonin vid 21-tiden. Då kanske jag överlever morgondagen...

Tååfe kommer in till lusse och träffar mig en kort stund innan han ska iväg någonstans, efter det tänkte jag plugga fram till filosofin börjar.

För att vara helt ärlig tror jag inte att filosofi är min grej... Jag är alltför fast i mina beslut och mina åsikter och filosoferar aldrig runt dem. Därför tror jag att det här grupparbetet kommer gå på skit om jag inte tar jävligt mycket hjälp av de andra, för jag är INTE bra på att filosofera från flera olika håll. Jag håller till mina värderingar. En svaghet? NEJ, jag är bäst. =3

Nu ska jag vänta på Tååfe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar