torsdag 2 september 2010

Plättfrukost!

Idag börjar jag 12, men det hindrar mig inte från att bli väckt av en helt vansinnigt morgonbusig Jolie... ewe Men det regnar ute så de är väl lite rastlösa eftersom de vägrar gå längre än att taket täcker dem, sedan sitter de där och ser besvikna ut... ^^

Momm ska laga plättar åt mig =3 Det var rätt länge sedan jag åt plättar på morgonen... Inte sedan man gick i simskola i Börsvik och bodde hos momm några veckor varje sommar. ^^

Idag ska jag till läkare, jag tror att även fast mamm skulle läsa dikter för presidenten idag så är hennes röst för krasslig för det, så hon kanske följer med ändå. Vi får se om papp också följer med. Som sagt så ska vi prata om mina "hyperaktiva impulser". ^^

Voi voi, nu ska jag försöka rädda mina sockor från katterna... -.Ò

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar