onsdag 15 september 2010

ÄLSKAR hösten... -.-

Mmmm, älskar hösten! Mmmmm, älskar HÖSTEN! Mmmmm, ÄLSKAR hösten! Grrrrr... Bajs... Surprise Rain Attack?! Eller vad skulle man kalla det? Gargl...

Isch... jag som tänkt fråga papp om han ville fika med mig... Hoppas det lugnar ner sig tills 14-tiden.

Men var tusan är min arbetspartner i filosofin?! -.- Jag har inte hans nummer, vet inte var han är, men är på samma ställe som vi arbetade på första gången så ifall han nu ska arbeta med mig så kan han ju försöka hitta mig iaf... =P Darn it...

Stress... Han skulle ringa och intervjua den där snubben, så det är han som har det huvudsakliga stoffet till det här föredraget. Jag har redan knopat ihop hur det skulle kunna läggas upp, men jag kan ju inte avsluta det utan hans stoff. -.-

Så vad gör jag nu i en och en halv timme medan jag väntar på att han ska dyka upp? Kanske går och letar efter honom... Men han kan ju vara var som helst...

Ääh, jag kan väl arbeta lite på egen hand. "Filosofera" ihop något som låter bra.

Darn it...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar