torsdag 16 september 2010

Sömnproblem? I haz them!

Ska sova nu är det meningen... Men jag känner mig inte riktigt så trött ännu... Ska upp halv sju imorgon bitti i vilket fall och sitta och mögla på bussen igen. Hoppas det inte regnar och blåser som fan.

Mamm kommer iaf hem imorgon så saker och ting blir som vanligt. Har varit på konstigt humör i några dagar nu... Iaf här hemma, i skolan märker ingen någon skillnad, inte ens jag, men när jag är hemma är jag på så dåligt humör och vill bara sova bort alltihopa, ignorera alla och bara ligga och tjura i anderstugan.

Givande tidsfördriv? Sabla höst...

Nåja, jag har fina katter iaf. =P Och mina planer är lite ändrade. För att jag behöver lite lugn och ro i helgen så far jag ingenstans och släpper inte hit folk hur som helst. Vi kunde inte fara till Tååfe för att hans papp har födelsedag imorgon typ och att de vill ha födelsedagsmiddag på lördagen. Och mamm kommer ju hem först på fredag kväll så Lindforsarna kan ju inte komma heller. =P Men mellan söndag och måndag är jag hos papp, för att kanske få lite lugn och ro från ALLA och kanske plugga lite.

Ja, jag är inte socialt benägen, jag blåser upp kinderna och gnölar lite, sedan lägger jag mig någonstans och glor konstigt på folk.

Katterna har jag ju iaf, de har varit ljuspunkten i min tillvaro sedan skolan började.

Men nu ska jag väl försöka sova antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar