onsdag 22 september 2010

Cp-Internet

Hupp, nu var väl måttet rågat då för min dator... -.- Facebook vägrar fungera. -.Ò Det är helweird, har jag tur fixar det sig när jag stänger av och sätter igång den igen. =P

Under tiden får jag väl lov att lyssna på "Le Café". Jag och LiLLan är ensamma nu, jag ska till skolan imorgon även om jag kommer vara svinigt trött. Men pluggat, det har jag. Hela dagen faktiskt, då jag inte gosat med katterna och med Maja och LiLLan. Lion och Skrållan är i stan nu och jag lär inte se dem förrän på söndag efter imorgon. Jag sover i stan mellan torsdag och fredag, de andra far på torsdag natt så på fredagen får jag vakna och komma igång själv, sedan smiter jag väl hem med 14.05 bussen efter de två timmar psykologi jag har. Jag pallar inte gå från Bartsgårda nämligen, så det blir ingen fika för mig på fredag. Jag ska plugga istället. ^^

Nå, nu ska jag fortsätta ströplugga. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar