fredag 3 september 2010

Stresstyp A, FREDAG!

Bleh bleh! =D

Idag är det fredag = FIKA! Ja, och provpluggning med Comm. Shrimp. ^^ Fast LiLLan lär ju inte ge oss någon lugn och ro till det egentligen. =P Och JA, det är dags att börja plugga nu. >.<>

Annars ska jag smita ner till Emmaus och Alice Vintage för att se på kläder, speciellt vinter/höstjackor, jag har bara min läderkappa och den är inte speciellt bekväm... -.Ò Men också kjolar/klänningar och möjligtvis skor. Jag gillar second hand... =3

Vaknade som vanligt imorse av att Jolie trampade omkring på mig och pep och purrade för att få uppmärksamhet och somnade jag så klöste och naffsade hon mig i armen/fingrarna... =( Well, hon är mysig ändå... ^^

Nå, nu ska jag göra något lite mer aktiverande... ^^

1 kommentar:

  1. Höst/vinterjacka behöver jag också :( men, ska ju till Åbo snart ändå så tänkte försöka spana där :D

    SvaraRadera