måndag 13 september 2010

Piller piller piller! JAAH~

Nu lägger sig lugnet över Tärnebolstad. De yngsta har gått och lagt sig [om man inte räknar med våra illbattingar till katter] och jag känner mig lugn efter en kopp chai te. =) Lilla Cherie ligger bredvid mig helt lugn och stilla, Minou kettar omkring och väsnas under korgstolen och Jolie ligger väl och sover någonstans eller äter. =P

Mor min kommer hem på torsdag, tills dess tar momm han om oss.

...
Jag tror Cherie ställer in sig på att jaga bokstäverna som dyker upp på skärmen... -.Ò

Oj oj, snart hoppar hon upp... -.-

Nåja, jag snodde Tååfes paraply en sväng idag, så han vart blöt, själv vart man rätt osminkad för att vara jag idag, men det gör inget, för det är måndag. Och jag vart svinigt trött. Jag ville bara gå sönder.

Hehe, Cherie lade sig ner igen och nu kommer Jolie tassandes över golvet också. ^^

Jag har en känsla av att jag kommer lyckas somna ikväll. =3 Det känns bra, den känslan gör att morgondagen inte känns lika obehaglig, för då slipper jag vara trött. ^.^

Jag tänkte ta en kaffe med papp i veckan också. Och om Johnny ger oss ledigt på måndag p.g.a. studentskrivningarna så tänkte jag kanske luncha med honom också. =)

Annars verkar jag ganska uppbokad. Ajy sover över här mellan onsdag och torsdag. Mellan torsdag och fredag sover jag hos papp och Lotta. På fredag kommer Lindforsarna på besök. På lördag finns det planer [som inte verkar gå igenom] på att fara till Torp och spela tv-spel med Tååfe. Och mellan söndag och måndag tänkte jag sova hos Eifos och flumma lite.

Voi voi voi, man blir ju trött av att höra på det. Och ovanpå det så är det dags att ta itu med provpluggandet på riktigt. =P Nåja, det ska väl gå på något sätt.

Dessutom så fick jag mitt Fluoxetin idag så jag ska börja knarka piller varje morgon som vanligt igen. Hur många piller äter jag egentligen?

Ett för Kalcium, ett Devi-Sol med D-vitamin tillskott, Fluoxetin för Xerotonin, Yasminelle för mensvärk och Multitabs för vitamintillskott. Ska börja äta B-12 också.

Jag håller på att bli en pillertant. =D
OHOJ!

2 kommentarer:

  1. var det inte onsdag till torsdag jag skulle sova över?

    SvaraRadera
  2. Och jag kommer å fredagmorgon, kraaam!

    SvaraRadera