söndag 30 augusti 2009

Ännu glöder solen

Igår hade jag, LiLLan, Arekku, Moíro och Joan världens mysigaste fika!

Jag och Joan har länge velat fram och tillbaka med när vi skulle göra det, men nu, nu äntligen fick vi det gjort!




Visst är den vacker?! Det är Zacharias Barbarossa The Babboon Clown! LiLLans egen karaktär som hon älskar så. Det var Joans idé att göra den och vi har pushat på datumet en hel del fram och tillbaka, men nu i helgen då Moíro och Arekku var på besök tänkte vi: "Nej nu jävlar!" och så köpte vi grädde, karamellfärg och skapade ett monster.

LiLLan blev överlycklig! Moíro fick i uppdrag att ta bild på hennes min då hon fick den och lovade att skicka bilderna hon tog sen, så jag laddar väl upp de bilderna senare.

Ja och så avslutar jag med ett resultat av ett sent lekande av sanning eller konsekvens. Arekku och Moíro stannade ett litet tag innan vi åt så...



Ciou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar