torsdag 27 augusti 2009

Balladen om lilla Elsa

Är det verkligen en förmåga jag har att åga mig över allting som dyker upp?

Imorgon har vi iaf bestämt att vi ska baka den där tårtan, jag, Joan och Tååfe. Hoppas verkligen att Tååfe kan komma! För det är så sällan vi kan umgås utanför skoltid eftersom han bor så låååååångt borta.

Mamm är borta över helgen, och hon som fyller år imorgon och allt... Jag hade dessutom velat ha henne hemma under helgen. Jag mår lite konstigt och har en klump i magen baserad på en massa dåliga saker.

Arekku kommer hit över helgen och är här även på måndag. Och på måndag slutar jag halv två och kan komma via GHS hem och hinner träffa dem!

Nå, imorgon är full dag och jag behöver prata med Chrisse om min Tyska, tenten alltså. Jag och min studiehandledare funderade på att jag skulle be om att få ta om den kursen helt, men jag skulle prata med Chrisse om saken så fort som möjligt. Sedan så får jag lov att använda tiden efter att skolan slutar klockan 15.00 imorgon för att prata med Studiehandledaren om saken.

Jag klarar av morgondagen iaf. Helgen blir skön!

Ciou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar