måndag 24 augusti 2009

Ocean Soul

M talar med mig igen...? Va, vänta, vad är det som händer? Varför? Var det inte ett definitvt slut då han blockade mig på msn? Var det inte slut en gång för alla då jag fick tillbak nitbaskern?

Jag vill inte tänka på det förflutna, och inte på framtiden heller! Just nu vill jag stå med båda fötterna på marken, stadigt [trots att jag har haft yrsel i en halv månad nu].

Men... Varför? Vill han såra sig själv? Eller är han ute efter att jag ska bryta ihop? Inte för att jag blir ledsen av att prata med honom heller. Just nu är jag bara trött, kan bero på att klockan är nattidags, men mkay.

Ser ut som om det blir Sthlm i helgen med Ajy! LOVE! ALEC! NELLY! JAAAAH~! Nå, det blir säkert buskul, jag har pengar nu dessutom, månadspeng av både fammo och mamma. Så nu är jag på väg att spara upp mig igen hoppas jag. Jag var så duktig på att spara en gång i tiden.

Imorgon inleds min andra fulla vecka egentligen, eftersom jag började på en tisdag, så imorgon har jag haft en hel helt vanlig vecka. Jag är helt slut! Inleder den med dubbel geografi, dubbel tyska, dubbel hål, sedan har jag dubbel psykologi. Så full dag!

Wääääääh!

Sova! Sova! Sova! Jaaah~!

Tyskan går som den går, nu MÅSTE jag sova!

Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar