söndag 23 augusti 2009

Hon får...

Det var jättekul igår hos Nen och Sandra! De har en jättefin lägenhet och det var så skönt att se alla och prata så att halsen började rispas upp efter fjärde timmen!

Idag tänkte jag fara till Joan, men jag har en sådan huvudvärk, jag skulle knappast vara trevligt sällskap just nu... Jag tänkte försöka vila och plugga lite, sedan när LiLLan kommer hem så kommer hon väl bombardera mig med vad hon gjort hos Angie, eller tvärtom, you never know.

Synd med Joan... Jag hoppades att vi skulle kunna göra den där kakan... Jag såg fram emot en till sen kväll med en vän, men den där kakan kan vi väl göra någon gång i veckan. Jag messade henne och frågade om det gick imorgon men kom nu på att hon är på ÅMI till klockan 11.

Sigh... Jag skäms när jag inte kan hålla löften... Men jag har så många vänner och jag vill gärna prioritera min tid med dem jag inte kan träffa så ofta, som Joan, Arekku, Uttern, Yohan eller Jash.

Nåja, det var trevligt igår och jag hoppas på att jag nästa vecka skulle kunna bege mig av till Swe och hälsa på Uttern och Arekku med Jash och Moíro.

Hör hellre av er över mail till mig, mittenknappen på min mobil är lite förstörd och jag kan inte skicka meddelanden för att bara man nuddar den lite så sänds meddelandet direkt, vilket ju är lite irriterande då man försöker skriva.

Nåja, vi hörs!

Ciou!

3 kommentarer:

  1. Jag har inte fått något mess alls... Men sant, jag är borta imorgon hela dagen, från åtta till åtta...

    SvaraRadera
  2. Jag messade faktiskt... Men som sagt så är min mobil cp...

    SvaraRadera
  3. I tella you many thingies, yes? We scared yes? D=

    SvaraRadera