tisdag 25 augusti 2009

Holiday

Jag har bestämt mig för att så småningom ändra designen på min blogg, den här är lite för svart, eller vad? Skulle vara intressant och se vad jag skulle kunna åstadkomma med lite hjälp...

Hjälp någon?

Idag har varit såååååå tröttsamt! Jag sov halvt om halvt [mest mitt huvud kanske] under de sista två psykologi timmarna. Dessutom var jag stressad där emot slutet för att jag skulle hinna till bussen! För jag har fel på musklerna på innersidan av låren och skulle behöva springa efter ett par grejer i mitt skåp, men jag är antagligen bara paranoid vad gäller att passa tider.

Det blev tyvärr ingen Sthlm resa i helgen, men hoppeligen nästa helg om Moíro lyckas slita sig. Utterns moder har besök från Lund, så vi får vänta. Buäh!

Imorgon är jag med Eifos iaf! Och btw! Tååfe flyttar till Eifos lägenhet i mitt ställe! Så nu har jag lättare att umgås med honom, han sparar en massa tid och kan öva på att vara självständig och så slipper Eifos flytta tillbaka till Geta!

Nå, nu ska jag plugga tyska och prata med Uttern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar