onsdag 19 augusti 2009

Ravenheart

Jag säger aldrig riktigt något av värde på den här bloggen huh? Skulle börja skriva av min dagbok hit! Men det skulle jag aldrig orka.

Jag saknar Yohan, mest för att det är så hemskt att sova ensam emellanåt, speciellt då jag är en sådan människa som känner mig trygg om jag får vara nära någon då det är mörkt. Det känns lättare att inte tänka hemska tankar då.

Men jag är inte heller världens "mysigaste" människa. Det kommer ta evigheter innan jag hittar min stadiga partner, om jag ens GÖR det.

Nä, nu whinar jag bara på mig själv igen!

På fredag tänkte jag fara till Svarta Katten och fika klockan halv 4, alltså efter att lusse stänger portarna. Tååfe, jag, LiLLan och Moíro kommer vara där. Skulle någon annan av er vilja komma en sväng? Som förr?

Jag hade inga läxor till imorgon och jag börjar klockan 11.55 [Ah, blisssss!] Så ikväll tänker jag äta en god smörgås, dricka te och se på en film eller läsa något.

Sådana stunder ska man ta vara på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar