lördag 8 augusti 2009

Gratis kaffe till ERIN!

Jag älskar min familj! That's it!

Nå, inte har det hänt något speciellt idag, men jag tänkte försöka uppdatera mig kort lite sådär varje dag.

Alane har flyttat hon också nu. Hon har dessutom någon karl på g. Chris eller hur hans namn nu stavas. Dessutom hade jag så jäkla roligt när jag träffade henne på stan en snabbis då jag var med Yohan, Eifos och Zara.
Hon har köpt en kaffebryggare.
"Jaha" tänkte jag, "Men hon dricker ju inte..."
"Ja, och så har jag en tejpremsa på den som det står "ERIN" på!" sa hon och gestikulerade, "Så jag har köpt den bara för dig!"

Gud vad man älskar henne då hon är sådär! Det är som när jag sa till Yohan att jag kunde fixa snus åt honom någon gång i vintras.

"vet tu? d e när du säger såna saker ja inte fattar att ja kona jör slut me dei =D"

Det värmer.

Idag har jag bara varit yr och haft ont i magen. Men annars har det varit lugnt. För lugnt.
Tänkte jag skulle leta mig inåt stan imorgon och prata med Eifos om den här flyttgrejen. För jag har kommit underfund med att jag kanske kände det som ett tillfälle att ta ett steg närmare oberoende.
Men så kom jag underfund med att jag ännu inte har slagit mig till ro med mitt nya liv. Jag har ännu inte funnit total harmoni med mig själv och min situation, därför tänker jag avböja.

Jag hoppas hon klarar sig... Men jag kommer ju att vara med henne efter skolan och så kommer jag sova hos henne och hjälpa henne ta hand om kissen, tvätta, städa och sådär. Och så ska jag teckna klart några bilder till henne.

Puss på dig Eifos! <3

Nå, nu ska jag se på Musse, Kalle och Långben, De Tre Musketörerna på YouTube!

Ciou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar