söndag 9 augusti 2009

Apatikerförbundets Sommar Sammankomst, du är välkommen!

Right, idag umgicks jag med Moíro och Arekku istället för att tänka nå mer på tyskan, jag skäms lite, men jag antar att jag kommer klara mig ändå.
Dessutom så är det så kul att träffa dem mellan varven!

På lördag klockan 15 har familjen Gäddnäs-Karlsson tänkt ordna AFSS, Apatikerförbundets Sommar Sammankomst. Alla är passiva medlemmar så man får ta med mat, tält och ett nummer med kärlek. Det kan vara en låt man har med som man tycker betyder mycket, en dikt man läst eller skrivit själv, sjunga något, uppträda på annat sätt, en sketch, en teckning, ett foto eller en anekdot går också bra. Vad som helst, bara något.

På lördag klockan 15, alla som känner mig är välkomna om de har tid och ork för att delta. Behöver någon ha en vägbeskrivning så fråga Alane, Joan eller skicka mig ett mail [för min mobil har för tillfället ingen täckning]

Nå, de som vill och orkar får gärna komma. Vi blir bara glada!

Ikväll tänker jag se på någon mysfilm på YouTube, finns inget där laddar jag väl ner någon mysigt.

Dessutom har jag förälskat mig i Fushigi Yuugi theme! Jag knarkar den just nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar