onsdag 2 september 2009

Tillfälligt avbrott p.g.a. Facebook, fundera på lobotomi

Ja, och om någon undrar varför jag varit inaktiv här så beror det på det där förbenade Facebook! Ja, själva sidan är ju lika bra som vilken annan, men det är SPELEN som jag fastnat för. Vampire Wars och Reign of Vampires. Suck, nå, jag lär väl tröttna snart.

Har för övrigt varit en helt trevlig vecka, förutom lite ont i magen och så har jag haft mina konfrontationer, men jag har överlevt som jag alltid gör i slutändan. Lärt känna en och annan trevlig etta på lusse. Även om jag är så paranoid att jag kryper längs väggarna p.g.a. gamla konfrontationer som aldrig reddes upp ordentligt...
Och ja, i helgen far jag till Sthlm, det är bestämt redan. Sover med Moíro hos Uttern, vi träffar väl Arekku en sväng, sedan far vi nog hem med sista färjan på söndagen för att slippa stressa. Synd bara att jag har gymnastik på måndagen och behöver hitta kläder och somna ordentligt på kvällen.

Ja, och provperioden närmar sig IGEN! Hur snabbt går det egentligen?! Nå, jag ska plugga, det har jag lovat mig själv. Ska strecka under, läsa, efterforska, be om hjälp och sedan få leidon och hitta på något kul med någon trevlig människa istället.

Just nu tänkte jag se på typ Poirot med LiLLan innan sängen viskar mitt namn.

Ciou!


2 kommentarer: