tisdag 22 september 2009

Lågtryck, högtryck, snedtryck, nedtryck

Som sagt, jag lovade mig själv att inte stressa upp mig till provperioden, men det hindrar mig inte från att bli j*vligt trött på den! Nå, sista provet nu på torsdag, som RÅKAR vara det ämne jag har MEST problem med och som är mitt största HATOBJEKT just nu: Geografi...
Jag har läst, läst, läst och läst, ändå så sätter det sig inte, vilket gör mig besviken, mest på mig själv. Att jag inte lyckas lära mig det fast jag försökt läsa... Och antagligen bommar jag nu på första försöket så jag får väl lov att plugga även EFTER provperioden för att klara mig på omtagningen.

Egentligen borde jag försöka MOTIVERA mig lite bättre antar jag, men det är inte så lätt med det här lågtrycket.

För sådan är jag, när lågtrycket kommer, då ligger jag lika lågt som maskarna. Och nu råkade mig period hamna MITT i ett lågtryckscentrum och mensvärk + lågtryck är inte någon mirakelkur.

Nåja, slut klagat! Ska fira min 17-årsdag med Yohan och de som vill! Tänkte se om vi kan ha det här hos mig eller om någon annan har utrymme för en liten feeest.

2 kommentarer:

  1. Fattar vad du menar med att läsa och läsa och läsa, men ändå inte minnas det. :( Så funkar mitt finskapluggande, bland annat... >.<

    SvaraRadera
  2. Sådant är såååå jobbigt =< Man känner sig så hjälplös nästan .___.

    SvaraRadera