onsdag 30 september 2009

[Lång parentes]

Yeah, well, blev inte Harry Potter heller. De lyckades ändra sig igen till Vitt&Svart, vilket var lite synd eftersom Olle tydligen tänkt klä ut sig till Harry Potter. [BESVIKELSE!]

Men svart har jag ju gott om, tyvärr kan jag inte bidra med vita kläder... Min familj klär sig i rätt mycket svart. Så jag tar matadorjackan, min långa kjol, sminkar mig och så tjofaderittan rambo så är det klaaaaarrrrrt!

I övermorgon är det Open by Night och vi ska tydligen ha en nattpicknick...? Det dök upp på schemat rätt snabbt. Vilka jag vet kommer är Maja, LiLLan, Tååfe, Moíro och Arekku, de jag hört kanske kommer är Miskus och FaQed. Jag har inte hört något om Joan ännu, men det kommer väl imorgon.

Ja, på fredag blir jag väl högst antagligen kvar i stan just för att det är Open by Night på kvällen, så jag ska fara med Tååfe till Timjan på en liten fika efter skolan, sedan söker högst antagligen upp Eifos och fördriver tiden med att teckna den där bilden på mig, Hidan, Orochimaru och henne.

[Fangirlz Warning!]

Så, imorgon ska vi se om det blir något av skolfotot! Ska iaf ha nitbaskern'! Det är en sak jag är helt säker på!

Nite~

4 kommentarer:

  1. Maja kommer väl inte? :O Och var det inte du och Joan som planerade allt? Så sa Alva iaf. Nåväl, jag och Alec kommer. Ifall vi hittar nånstans att sova. Felix kanske kommer, men inte Micke.
    Hepphupp.

    SvaraRadera
  2. Alright ^^ Synd att Miskus inte dyker upp =< Nåja ^^
    Maja skulle tydligen komma iaf =o Och om det är ok för Eifos så får ni sova där, men jag måste fixa en madrass åt er ^^

    SvaraRadera