onsdag 30 september 2009

När Kitteln Bubblar

Fick ut Geografiprovet! Woho! Det gick otroligt bra med tanke på att jag funderade på att skriva blankt och sedan skriva det på omtagningen. [Bus]

Är trött, men glad nu iaf. Förutom att jag såg Willis på stan när jag skulle med Tååfe och köpa min mattebok och fick panik. Två ggr...

Skulle behöva reda ut den härvan så småningom också. Men jag orkar verkligen inte lära känna en vilt främmande människa just nu. Hanna, Miskus, FaQed och de människorna var inte HELT främmande, för vi hade saker gemensamt, vi hade vissa kopplingar, dessutom vet jag att ingen av dem är ute efter att bli mer än vän med mig. Vilket är fallet med Willis. Vilket skulle göra allting helt stört...

Nå, den dagen den sorgen. Inom två veckor är det höstlov, jag får färga håret, Snusmumriken kommer hit, jag fyller 17 och man får koppla bort från skolan en aning.

Tredje perioden kommer bli soft. Tre kurser. Hohoho! Sedan är det jul och man har ännu en paus i vardagen. Sedan funderar jag på om jag ska gå Teater 1 i period 4. Den verkar mest bara vara lek och skoj, men teater tar på min psykiska ork, eftersom man måste bjuda på sig själv inför i många fall främmande människor.

Ifs så är jag bra på att bjuda på mig själv, men det är bara i rätt sällskap, utflippade och flummiga människor. Men när de sitter och hostar och ler förläget då man försöker göra något utflippat så känner man sig mest dum. Jag vet inte ännu om min grupp är sådan, men man vet ju aldrig...

Imorgon är det skolfoto, och oh boy vad min klass har varit förvirrad. Ena dagen ska det vara Disney, andra dagen gamlingar och sedan i sista minuten så blir det Harry Potter-tema som inte ens alla är med på. Nå, jag funderar på Bellatrix Lestrange, min figur är väl föga den rätta, men vafan, får bli så iaf!

Ska duscha, sätta i små, små flätor, låta det torka över natten och så *POFF* => Pudelrock! Så tuperar jag det som fan, målar mig blek, med mörka ringar under ögonen och mycket ögonskugga. Sedan tar jag min goth-klänning, matadorjacka för att dölja rosorna, en mantel och ser psykopatisk ut, vilket inte blir svårt!
Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar