torsdag 24 september 2009

Vackra människor

Eifos var så fin idag! Hon hade köpt ett par klackskor från Kazu och hade på sig dem, ett par svarta strumpbyxor och en söt volangkjol när jag, Annika och Tååfe träffade henne på väg mot Svarta Katten. Vi tvärvände och hängde med henne till deras lägenhet där hon bytte till sin dragkedjeklänning som OCKSÅ är superfin!

Poängen med mitt klädsnack är att jag vill ha kjolar och klänningar, men jag är för tjock för att se lika bra ut i det som Eifos, vilket skär i min själ. Nånä, men ändå.

Jag har så många, vackra vänner! Egentligen är jag ju aldrig aktivt "avundsjuk" på någon av dem, det är något jag inte lägger märke till eftersom de faktiskt är mina vänner. Man ska inte se dem som rivaler eller avundas dem. Vilket jag inte gör längre.

Men på något plan emellanåt så blir jag också medveten om att jag skulle kunna försöka göra något åt mitt utseende, det är bara det att jag är den stillasittande, tänkande, läsande, skrivande, chattande typen. Jag älskar promenader, men jag tar mig inte tid att gå ut längre, vilket jag skäms för.

Men nu ska jag ändra på det och gå ut på en promenad, även fast min mensverk tar död på mig. Men klarade jag av promenaden jag, Tååfe och Annika tog under idrotten, så klarar jag av det här också!

Ciou vackra människor~

2 kommentarer:

  1. Erin, du är också fruktansvärt vacker! <3

    SvaraRadera
  2. => Tack! <3 Men det är sanningen =3 Ni är alla så fina ^_^<3

    SvaraRadera