fredag 18 september 2009

I-landsproblem

Jag är väldigt trött just nu och behöver vara ifred från allt vad syskon och mormödrar och mordbröder och allt vad människor som kutar runt i huset heter. Jag är "trött i själen" och behöver vila mig mentalt. Vilket INTE går om jag inte får ta kontakt med folk på eget initiativ.

Jag låter lite grumpig, men det beror nog på PMS:en. Som vanligt.

Jag är tydligen cool. Enligt vissa som inte ens känner mig.

+ för självförtroendet.

Nå, jag ska äta någon skitdyr amerikansk glass som uppenbarligen ska vara himmelskt god och så ska jag plugga engelska, se på film och teckna lite tror jag.

Skolfotograferingen är den 1:a oktober, jag bävar lite inför vad min klass kommer hitta på för tema [med all rätt, eller är jag paranoid?] Jag ska fixa håret veckan innan höstlovet, vet dock inte RIKTIGT än vad jag vill ha för stuk på det... Skulle vilja färga det i någon cool färg, samtidigt som jag gärna skulle låta mitt naturliga hår växa ut, men jag saknar verkligen mitt röda hår!

Nåja, slut på i-landsproblemen! Nu ska jag ha kaffe!

Ciou!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar