torsdag 1 oktober 2009

Myyskväll?

Jag gick omkring igår hela kvällen och inbillade mig att det var torsdag. Av någon underlig orsak. Så jag skrev lite fel i meningarna angående Open by Night, men jag har ändrat på det nu.

Är rätt nöjd för att det är så många människor som läser min blogg helt plötsligt. Det känns som om folk känner sig liiiiiiite nyfikna på mitt liv iaf. Vilket är något stort för mig eftersom jag är från skärgården och inte är van vid att mycket folk antigen är småbekanta eller känner mig och därför besöker min blogg mellan varven.

Skolfotot gick bra, jag ser lite ut som någon slags imp, men det är sådant man får stå ut med då man kurar ihop sig på ett hörn och visar metaltecknet. Vi hade alla antingen vitt eller svart och alla hade rött läppstift. Även killarna [ex de, ex de => xD] Men allt för konsten!

Idag ska Eifos till oss! Undras vad man ska hitta på... Det är så tråkigt hemma hos oss, man har ju aldrig något att göra annat än att snacka, se på film, vara på promenad eller kolla Internet... Dessutom har mamm något möte hos oss ikväll och vi måste nog hålla oss på övervåningen. Men jag funderade på en myyskväll... Kanske, ja, att vi tar en fika i vardagsrummet, tecknar, kanske ser på en film, småpratar och slappnar av.

Det hade varit enklare att vara i stan dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar