söndag 11 oktober 2009

Familyportrait

Papp är hemma och mamm kommer hem inatt, så imorgon är hela familjen samlad på jag vet inte hur länge! Det känns så lätt i mig... Jag saknar att äta middag tillsammans med alla. Jag saknar att sitta kvar länge efter maten med mamm, papp och LiLLan. Oftast börjar det med att mamm försöker säga något allvarligt och viktigt till LiLLan, och oftast slutar det med att vi skrattar så vi gråter och mår illa. Och jag sätter på kaffe, för de andra har drabbats av så allvarlig paltkoma att de inte ens orkar tänka ordentligt.

Jeå, jag är glad att mamm kommer hem ikväll. Och jag hoppas att varken hon eller papp blir för stressade under veckan... För jag hoppas verkligen på att alla ska vara glada och snälla med varandra. Jag orkar inte med bråk och elände just nu. Så jag hoppas på det bästa! Och bara att se papp idag gjorde min dag mycket bättre. Han verkade också glad av att vara hemma. Han blev t.o.m. glad av den lilla saken att jag skickade en bild på hur håret blev igårkväll.

Hoppashoppashoppas att nästa vecka blir bra!



Ciou~

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att du har sån bra kontakt med din familj. :)

    SvaraRadera
  2. Mm =) Jag älskar min familj ^^

    SvaraRadera
  3. Härligt ^___^

    Svar: Haha! Du hittade mig och nu hittade jag dig med =D Uuuh, superkrafter! Det är nice!

    SvaraRadera