onsdag 21 oktober 2009

1000 HITS!!!

Eller, ja, egentligen inget att skryta med. But you know, people are keen on me!

Idag var jag i skolan igen för första gången efter att höstlovet slutade! Jag fick presenter av Eifos och Tååfe och en teckning av Joan! Dessutom kom skolfotot ut. JAG SÅG UT SOM EN IMP! PRECIS SOM JAG SA ATT JAG SKULLE!

Men jag irrade runt och hittade inte rätt en stund och mobbo Dalen såg lite w00t ut när jag kom gående runt Dino's och såg förvirrad ut. Men kul att se honom igen och han verkade bli inspirerad att köpa helsvarta linser då han såg miiina nya skönheter...


Aren't they pwetty~?

Ouh yes!

Nå, imorgon är det finska föredrag som gäller! Peppar peppar, ta i trä! Jag arbetar fortfarande lite utförligare på vad jag ska säga, men eftersom föredraget inte får vara fööör långt så är det ju bara att inte brassa på för mycket med detaljer och klöffs!

Fan, kaffe är så himla gott när man sitter i köket med laptopen och LiLLan sitter bredvid och tecknar medan hon och mamm sjunger: "I fell pretty, oh so pretty, it's a ---- how pretty I feel~" [Nej, de kan inte heller texten ^^]

Moíro var här idag igen, och ja, hon hade lite problem med mina linser men hon vande sig så småningom. Jag ska sätta upp lite bilder på hur vi flummade i min cam:








Well, that's us! I ett nötskal eller något.

Kul med cam!

Ciou~

2 kommentarer:

  1. Lite smått obehagliga är de kanske, linserna. :D Men coola!

    SvaraRadera
  2. Naaw =3 Tack ^^
    Men de är till för att obehaga folk [speciellt min mormor x3]

    SvaraRadera