tisdag 20 oktober 2009

Come Little Children

Heh, man hinner verkligen få skolarbete upp till halsen då man är krasslig. Mitt huvud känns fortfarande uppsvällt och på gränsen till att explodera, men jag är bättre och jag måste verkligen tillbaka till skolan nu! T.ex. så har jag ett föredrag om en bok imorgon [som jag hade placerat fel i kalendern, smart smart] och imorgon måste jag lämna in ett utkast för ett finska föredrag om Rovaniemi som jag har i övermorgon.

Livet trallar på som vanligt, lite ovanligt här och var, men mest som de flesta tonårsliv.

Jag färgade Moíros hår med Schwartzkoppfs XXL färg. Rött. Det blev fint!

Jag planerar dessutom ett stop-motion projekt som jag dreglat över att få göra ett tag. Men jag behöver en fotograf och lite tid för planering, sceneri, kläder, teknik, modeller o.s.v. Men det är ett intressant projekt.

Nåja, just nu sitter jag med LiLLan och ser på "Hocus Pocus". Himla bra Diseny-film, med Sarah Jessica Parker och Bette Middler [fruktansvärt bra skådespelerksa och sångerska]. Filmen är värd att kolla upp!

På Halloween tänkte jag och några andra klä ut oss till karaktärer från "Hocus Pocus", men också lite blandat. Äntligen ett tillfälle att bära min traskjol igen!

Nå, nu ska jag koncentrera mig lite på filmen och på mitt gottigott som jag fått i födelsedagspresent!

Trick or Treat~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar