tisdag 13 oktober 2009

Wäääh~

Wääh... Wäääh. Wääääh~ Wäääääh! WÄÄÄÄÄÄH!!! Weh!

Min besökarspion är lika sönder som AWSUM-mätaren på Facebook. Och mitt rum är ungefär... svinkallt? Ja, jag kan inte skriva om jag inte har täcket runt mig till vristerna, för annars förfryser mina fingrar och jag har fötterna upp på stolen, för golvet är för kallt. Ovanpå det så är det en döende, disorienterad spyfluga som surrar runt, runt, runt och vet inte VAR den ska DÖ! Jag orkar inte döda den, låt oss plåga den lååååååångsamt!

Men trots allt detta onödiga gnäll, så mår jag bra.

[Även om jag nu sörjer en bubbla som slutat existera... <33 Älskar er båda! Finns här! <3]

Imorgon är det fika och Snusmumriken kommer klockan 01.00 på natten. Sent, ja, men det lär väl knappast hindra honom. Inte mig heller för den delen.

Det är så kallt~

4 kommentarer:

  1. Sitter också och fryser. Kaaaaaaallt!!!!!!!! :(

    SvaraRadera
  2. Gudars vad ditt hår är fint Erin. What's your secret?

    Och ja, kallt är det här uppe också. Det var is på floden ett par dagar sedan. Is på floden! I oktober! :D

    SvaraRadera
  3. Naaw =3 Tack! =D The secret is: KlippUpp <3

    Shit O.O Creepy .___. Som Charles i Eternal Sunshine of The Spotless Mind ^^ Men det blir skridskor tidigt för er då =3

    SvaraRadera