måndag 19 oktober 2009

Märker du hur fort det går? [17 år!]

"Det var 17 år
17 år i staden, där jag växte upp och så
Märker du hur fort det går?"

~Veronika Maggio

Jupp! Så var det ett år tills man blir 18.

Egentligen är det inte värt så mycket att fylla 17 och vad jag har hört, märker man knappt någon skillnad på 17-18 heller. Men ni vet, man blir ju äldre iaf.

[Inte heller världens smartaste kommentar]

Lovet har varit händelserikt. Egentligen inte mer än vanliga vardagar, det har inte hänt så mycket speciellt, men det har känts händelserikt.

Snusmumriken var här, vi hade det trevligt. Såg på "BraFilmer" och jag lyckades efter tre års hård kamp fläta hans hår!

[Det var en en millimeter tunn fläta bakom örat, men det är en början!]

Familjen var till Hfors och fyndade lite [mest mat och skor]. LiLLan kom hem med ett par muskedunder till platåskor som jag fick låna => Skavsår. Snusmumriken tyckte inte om att jag använde dem.

"När tjejen börjar närma sig 1.80 så börjar det kännas lite awkward."

Och jag skjöt nästan upp till 1.90 [xD] Stackars Snusis.

Och idag var det alltså min 17-års dag. Kändes lite surt att jag mår smått pissigt och har läxor att göra, kläder att hitta och lite tid att göra allt detta på. Dessutom måste jag ta igen de saker jag missade idag. Men jag är glad ändå. Håller på att bli för mycket tidsoptimist... Borde försöka skärpa till mig...

Egentligen är det många som glömt bort att messa och gratta mig idag. Vilket förvånar mig lite, men jag lär väl klämma ur dem ett litet "grattis" när jag får tag på dem. De flesta visade sig använda sig av FaceBook, och när jag inte var i skolan och kunde skutta runt och sjunga "Happy Birthday to ME~" så var det väl kanske inte så konstigt.

Men ändå!

[Tack alla som hört av sig <33]

Nå, nästa år fyller jag 18 och får jag inte skolan att lyfta då så vet jag inte vad mer jag skulle kunna göra.
Ciou~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar