fredag 27 februari 2009

Igelkotten... KOMMER TEBAX!

Yay, det är helg! Och nä, jag har inget riskorn i snoken längre. Skönt.

Men jag fick ett sådant skrattanfall för ett tag sedan. Jag och Yohan diskuterade över msn [som vanligt] och helt plötsligt kom vi in på detta:

Erin: Mu... -.-

Yohan: mu? hu bleiv du en ko nudå?

Erin: Det är väl inte så svårt? Man står och tuggar lite gräs och glor fånigt på folk

Yohan: e int de d hippina jör?!

Yohan: fast ja, di röker ju gräs di

Yohan: avancerade kossor

Yohan: no, du har no lite negativa tankar om de föhe om du ser likhet mellan kossor och dei :P

Yohan: beror ju förståss vad du syftar på

Erin: Vaddå "syftar på"? Hur ska jag ta det där nu då?

Erin: De är skyldiga till alla metangaser som förstör vår jord!

Yohan: alla kossor i världen släpper ut 18 gånger mer gaser än alla bilar i världen

Yohan: Feel the smell :P

Erin: Jupp xD Därför skulle jag mycket hellre vara en igelkott! x)

Yohan: så man får int rör dei, men rullar man runt dei nalite så går allting bra?! :D

Erin: LOL!!! xD

Jaa, jösses vad den människan kan lysa upp en med sina tokerier. Han är för bra!

Ja, och så var man ju lite baktalad för sin utstyrsel igår... Det trodde jag faktiskt man växte ifrån i högstadiet. Men mamma sa att det alltid kommer hålla på så...

Fan också! Varför kan man inte bara bete sig som folk? Mogna till sig lite granna, sluta retas med folk för ingenting. Jag menar, jag tycker inte om personen som jag [iaf tror] baktalade mig. Men Det [jag kallar personen det från och med nu] får ändå vara som Det vill. Jag kommenterar inte Dets kläder eller hur jag ser Det som person. Iaf inte öppet i matsalen så alla tydligt SER vem Det pratar om.

Fuuk...

Ser jag så hemsk ut?



3 kommentarer:

  1. Åh, så hemskt. Vem skulle kunna baktala om dig...?
    Åh, det är förfärligt!!
    DU SER INTE ALLS HEMSK UT! DU ÄR VACKER OCH SJÄLVSTÄNDIG. Och våga inte säga emot. *stirrande blick!*

    SvaraRadera
  2. Heeeej uppdatera bloggen tösabiten min!

    SvaraRadera