torsdag 19 februari 2009

Tideland feeling!

Hee hee hee!
Har umgåtts med Ajy nu i ett helt dygn. Gud vad kul man kan ha åt ingenting egentligen.

Vi pratade, bakade, såg på filmer och var på nätet och hade ändå skitkul. Dock var jag klämd mellan både Alva och Ajy under natten. Vi hade sett först på Sweeney Todd och sedan på Tideland. Vi blev helt paffa av den senast nämnda. Man blev helt förskräckt av att se den. Början var ganska grym, men hur den sedan tog form mot slutet gjorde en riktigt illa till mods.

Man måste se den för att riktigt förstå.

Ajy är så söt! Hon har bara svårt att själv inse den lilla detaljen. Hennes pojkvän ser det, jag ser det, Alva ser det, ALLA ser det, men Ajy ser det inte. Inte fullt ut iaf... Hmm, nåja, det kommer antagligen att sjunka in i henne så småningom.

[Alva fattar inte HELLER att hon är söt. Baaah, vad är det med dem!]

Hennes pojkvän Arekku är verkligen hur gullig som helst med henne. Dessutom visar han sin kärlek så öppet och ärligt för alla. Jag har aldrig riktigt upplevt den känslan. Inte förrän M kom, men det var så intensivt att jag inte riktigt hann vänja mig.

Men Arekku är en bra kille. Han är polare med Omegon och Nefus. Har dock inte talat med Nefus på evigheter, meeen varken han eller jag lider av det. Var en riktig liten fjolla. Ja, fy fan, han måste tro att jag är helt blåst egentligen, men whatevah! Kommer antagligen träffa honom då jag och Ajy far till Sthlm för att checka läget med hennes pöjkar, om man nu kan kalla dem så.

Men både hon och Alva är söta. That's it! >.<>


1 kommentar:

  1. JOOOO!! Båda är underbart söta. Och han där galenpannan är en underbar person, dom är så söta tillsammans alltså!!!!!

    SvaraRadera