fredag 13 februari 2009

Hormoner... Dessa hormoner...

Aey! Jag har inte uppdaterat mig på länge. Mamma blev lite upprörd och sa att man har skyldighet att uppdatera sig då man har blogg.

[Ska hon säga, har sett TRE stycken inlägg från henne de senaste veckorna]

Nåja, har man provperiod så har man. Och ja, jag har haft en hel del att fundera över...

Platsar jag verkligen på lusse?

Ojojoj... Låter ödemättande...

Men nej, jag mår inte bra. Rent psykiskt har jag varit i sådan obalans att jag skrämmer mig själv. Jag vet inte vad jag vill, vad jag känner eller vart jag ska. Det är antagligen en sådan där j*vla fas igen...

[Den saten som kom på det där med hormoner är det fanimej synd om...]

Jag borde antagligen inte ta ut något i förskott, men det är inte så lätt när man alltid trott att man varit så duktig. Men det mesta av min "duktighet" kommer antagligen ifrån att jag har gått på en skola där ens personlighet, kontakt med lärarna och ens potential spelat någon roll.

Men här gör den inte det. Inte på samma sätt.

Jaja, bortskämt, jag vet. Men har man vuxit upp med ett och helt plötsligt får leva med ett annat så blir man lite ur balans.

Well, det är ju sportlov nu iaf.

Hade just mitt sista prov. Engelska.
Godkänd.
Nah, nu ska jag gå och teckna lite och äta med Alane då hon är klar med sitt prov.

Hon är ju 20 nu för hundra gubbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar