tisdag 24 februari 2009

SCORE!!!1!11!

Gaaah! Vad tråkigt det äääär häääär!

Jag har varit på skolan nu i två dagar och jag har redan nippran och vet inte vart jag ska ta vägen. Ögonen bränner, hjärnan försöker spränga huvudsvålen från insidan för att smita och musklerna tvinnar sig. Nej. det ÄR för jävligt med skola!

Men jag har räknat ut något kul med skolan faktiskt! Johodå! Det är kul! Jag har iaf nu bestämt mig för att gå lusse på fyra år. Jag kommer ha gått 26 kurser första året. Hm, 75-26 = 49. Då ska jag läsa 49 kurser på tre år. Hm, 49/3 = 16,333333.... Ja, kröhöm, 16 alltså. 16 på sex perioder. 16/6 = 2,6666667...

Ja, vi säger att i medeltal så behöver jag bara läsa TVÅ F*UCKING kurser per period!

Det låter väl bra i skolväg? Plus då gymnastiktimmarna.

Ja, men det är min plan iaf. Att bli en riktig jädra latmask och bara softa mig genom hela lusse... Hehehehe... LoL... Nej, det får jag ta och låta bli, man kan ju inte bli hur lat som helst! *Joho!* Neeedå! *Johodå, du gör allt för att komma undan lindrigt* Säg det där igen och jag slutar skriva!

Nå, jag fick ut mitt tyska prov nu imorse. Alltså... jag höll på att smälla av! 9- och 9 i kursvitsordet! Vad TÄNKER påfågeln med?! Stjärtfjädrarna?! Jag trodde ALDRIG att jag skulle lyckas med det den här kursen OCKSÅ! Nu kommer jag ju vara hur lat som helst på TY3 eftersom jag inte tar hennes bedömning på allvar!

Nåja, man ska inte klaga eftersom det nu höjer vitsordet lite efter sexorna i både MK1 och FIF2. Naah, det är inte kul med sådana ämnen! Låt mig få göra något jag är bra på snart!

Ska få ut Engelska provet i ENG2 nu om 7 minuter.

Ska väl smita nu

Baba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar