fredag 6 februari 2009

Gemüse und Gefühle

Hrm... Iaf Gefühle.

Jag blev så förvirrad... M loggade in helt plötsligt och jag blev helt chockad. Jag som trodde att han skulle blocka mig för ett bra tag framöver!

Samtidigt som jag blev livrädd så blev jag lite glad. Han kanske kommer över det snabbare än jag hoppats på. Dessutom så är han tydligen ihop med sitt ex igen. Mina egna känslor inför situationen är svåra att avgöra. Att hon kanske hjälper honom att komma över sorgen skulle vara så underbart lättande. Dessutom säger han att han fortfarande vill prata med mig och vara vän med mig.

Men att han saknar mig...

Det gnager i mig så fort han säger det. Men vad hade jag förväntat mig? Att han skulle glömma bort mig på tre veckor?

Jag känner mig som en grönsak...

En sådan där mosig, möglig sak som inte är speciellt tilltalande. Där som man skymtar mellan lökarna och bakom senapsflaskan längst bak i kylen. Bara att slänga i slasken....

*SQUISH*

Borta och bortglömd och själv vet den inte vad den ska göra...

Jag menar... det är en grönsak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar