måndag 9 mars 2009

Hrm... fullständigt ointressant

GAAAH!
Vad jag har varit lat! Sry, jag har verkligen inte hållit måttet för en bloggare på senare tid. [Pö]

Nå, jag har faktiskt uppdaterat mig på andra håll. Jag har skaffat en Bdb, NoDanna heter jag. Jag har tyvärr ingen riktig kamera... så jag kommer nog inte lyckas hålla mig ovanför ytan där heller... Hrm, jo, men man får göra sitt bästa helt enkelt.

Just nu så sitter jag och klottrar här emedan Joan och Alva sitter och petar och skrattar åt saker i Alvas skolpapper. Well, jag har ingenting intressant att säga just nu. Jag är en så tråkig människa då jag har skolarbeten att göra. Meeeen, c'est la vie.

Nene skulle vilja använda mig som fotomodell med tuperat hår och allting. Ojojoj, jag kommer definitivt bli alldeles pedant och oroa mig över resultatet and so on. Men hon har tagit sådana otroligt fina bilder på Rei, så varför inte på mig?

Jag vill fara till Sthlm med Ajy så småningom. Skulle vilja se lite mer av Alec och deras böyz. Dessutom saknar jag henne en hel del...

Jag är en sådan nedra LATMASK! Jag får inte igång NÅGONTING! Vill och vill men gör INGENTING. Men jag ska bättra mig och börja skriva något intressant.

1 kommentar:

  1. Du schkulle vara underbar schom modelllllll..... ^^~

    SvaraRadera