fredag 31 december 2010

Sudoku (Y)

Jaaaaaa, idag var det ju nyår också... -.- Varför brölar mamma opera i köket? Gah...

Nåja, det blir med alla gamla lussemänniskor hemma hos Eva först, det lär bli nice, men jag måste skaffa fram alkohol... -.Ò Nåja, en sak i taget, vill ju inte vara helt jävla wasted då jag sticker till Brors bror efter tolvslaget. Om jag lyckas hitta Ajy idag.

VARFÖR MÅSTE MIN MOBIL VARA SÖNDER?!?!?!? Grrr... Well, det får gå som det går då.

Får lov att ringa Ajy en sväng före tolvslaget bara... ^^

Papp ska komma och hämta mig och småttingarna till stan alldeles strax. Tills dess tänker jag lösa Sudoku och fundera över min ekonomi. Kanske lyckas köpa en eller annan pack att avverka inatt.

Suck, hur orkar folk ha fyllefester...? Jag bara undrar...

2 kommentarer:

  1. Blir ingen fylefest hos Eva idag iaf, jag dricker inte ens och det är många andra som inte gör det heller ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående talare! :) Blir varken fylefest eller fyllefest! ;)

    SvaraRadera