onsdag 8 december 2010

Onödigt inlägg är onödigt

Historia i typ 20 minuter, en kvart till, sedan kan jag slappna av och vänta på att få komma hem och sticka igen. Vill ni ha en halsduk i någon färg så är det bara att beställa, men de lär inte bli klara förrän till våren, men jag hoppas ni kan vänta. =3 Jag gillar att sticka! Så oootrooooligt lugnande för nerverna [förutom då det är garn som tovar ihop sig som fan och så måste man klippa av tråden flera gånger... -.-] Halsduken jag håller på med nu blir jättefärgglad, lite mörk bara, men jag ska sticka mer i framtiden! =) Absolem!

Nu är det typ 15 dagar kvar tills skolan slutar. Sååå sköööööööönt!! Undrar vad jag hittar på kvällen på julavslutningen... Antagligen super jag mig väl under bordet med Tååfe någonstans. xD Kanske hos Lynn? På Dino's? Har inte druckit med min morbror ännu heller...

Well well, det är ett tag kvar. ^^

Nu ska jag gå in i klassrummet och mögla...

1 kommentar:

  1. "Halsduken jag håller på med nu blir jättefärgglad, lite mörk bara..." Det var dagens kommentar xD

    SvaraRadera