onsdag 15 december 2010

Jag är ett med dig, du är ett med mig, vi är ett med vinternatt

Aaah, vardagsspänning...

Mamm backade in i en stolpe som en riktig kärring igår på stan, det var roligt, för vår bil verkar vara gjord av plast. "KKKRRKK!" sönder. Sedan skulle vi till Sund och sjunga på kvällen, då blev det ännu roligare. Jag tror att det var folk som letade efter den där Leonbergaren Tyson runtomkring våra skogar, för han hade blivit sedd hos oss igårmorse. Så när vi svänger ut på byvägen så står det en fucking bil där! Så mamm vejer undan på ren reflex och "SCHLUPP!" ner i diket. Där satt vi nu fast. LiLLan garvade mer än hon sköt på där bak och mamm burnade så satan. Så jag fick plocka fram mina hulk krafter, gav ifrån mig ett litet bröl och bilen gled upp på vägen igen. ^^

Det är inte riktigt slut där heller!

När vi var på väg så såg jag helt plötsligt något beigebrunt i diket och insåg på 0.2 sekunder att det kunde vara den där Tyson och tjöt: "STOPP! VÄÄÄND! STOOOPP!" Sagt och gjort så körde vi 300 meter längre fram, vände och körde tillbaka, såg ingenting för vi var på fel sida, kom hem igen, vände och insåg att det beiga jag sett var en pappkartong... =(

Mamm var rätt adrenalinstinn... ^.^ Men roligt var det och jag lär få höra från LiLLan att jag är she-hulk i fortsättningen.

Inte mig emot. =P

Imorgon klipper LiLLan mohawk dessutom! Kommer bli AWSUMNESS!! Så ni får lov att hålla utkik efter bilder på't i fortsättningen... ^.^

Annars så har jag varit helt VANSINNIGT trött och illamående idag. Det är jag nog fortfarande... Men det är inte långt kvar nu! Härda ut! Härda ut! HÄRDA UT!

1 kommentar: