torsdag 2 december 2010

Vinterpromenad framöver

Well, idag har ju varit... inspirerande.

Snälla lusse! Byt tillbaka till sexperiodssystemet, för det här fungerar bara inte!

Nåja, nu är dagen slut, jag stannar här på lusse någon kvart till för att ladda mobilen så att jag har musik när jag pallrar mig iväg mot Askuddsvägen för att fira Lion hos papp och Lotta. Jag och LiLLan sover där inatt också.

Imorgon brakar det lös dessutom. [Bäst för dig att du är frisk, Tååfe, annars lär du lida i helgen av att vara sjuk och ändå tvingas umgås med Gäddnosarna ^^] Vi lär ha svinkul. Ska bara hitta uppladdningsbara batterier till min kamera så kan vi gå all the way!

Jag ska dessutom tvinga Tååfe hjälpa mig förstå matten. =3 Jag menar, vad är det för point med en massa smarta vänner om man inte får utnyttja dem till fullo?! =D Nå, inte för att det är sååå svårt, men det är inte kul att vara osäker heller...

Tur att det inte är så fruktansvärt kallt idag heller. =) Promenaden lär vara rätt skön.

Ciou~

2 kommentarer:

  1. Vaddå, har lusse bytt periodsystem? D: Vad har de nu då?? :S

    SvaraRadera
  2. Jag mår bättre idag så förhoppningsvis är jag helt okey till helgen =)
    Jag smart? Haha, det var det roligaste jag hört idag xD
    Dane: De har bytt till 5 perioder. Tack och lov att jag hann gå ut innan det hände.

    SvaraRadera