onsdag 1 december 2010

Vinter layout

Oooh, godmorgon. Min blogg har sin nya vinterlayout, nu saknas bara headern... ^^

Åt risgrynsgröt till frukost, 1 december till ära. Det kändes finfint. =3

Idag ser det ut som om jag bara har historia, sedan ska jag till BUP och prata, sedan hoppas jag på att jag slipper infotimmen, för jag måste hem och baka en chokladkaka till Lion, eftersom han fyller år imorgon. ^_^

I helgen är jag och LiLLan ensamma, så vi har bjudit över Comm. Shrimp, Ajy och Tååfe och så ska vi fortsätta spela en massa tv-spel, färga Tååfes hår, flumma runt och göra vad vi allmänt brukar när vi är ensamma [supa skallen av oss] *skojskoj*

På lördag måste jag och Tååfe iväg några timmar dock för att fara på Evas studentmottagning. Så Ajy, LiLLan och Comm. Shrimp får ta hand om sig själva under den perioden.

Period 3 har nu börjat, prep matte, prep svenska, historia och psykologi. Känns nice~ Varken svenskan eller matten är bedömd mer än godkänd/underkänd. =P Men när jag insåg hur mycket det är att plugga till matten så höll jag på att dåna vimpen. Jag menar, jag är dålig som det är, nu gäller det att lägga manken till om jag vill klara av mattestudenten... -.- Nåja, life kills.

Annars idag måste jag sticka och köpa psykologi boken och LiLLans röda skor från Emmaus.

Nu skulle jag behöva använda den här halvtimmen till att göra de fem första uppgifterna på pappret som måste göras till historian...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar